Despre mine

Fotografia mea
Va invit in lumea pura a Poeziei,..Lasa-ti gandurile sa zboare,Lasa-te purtat pe aripile visurilor Inchide Ochii citind Poezia si te vei regasi intr-o lume de Poveste...Traieste frumos,Gandeste pozitiv si fi optimist..Invinge tristetea cu zimbete,Ignora rautatea si plateste cu bunatate celor ce te dujmanesc..Bucura-te de tot ce te-nconjoara..Fi un Om bun.Cu Drag.Gabriel Razvan Stoica

vineri, 19 mai 2017

Ploiești Orașul meu
Autor.Gabriel Stoica
19 Mai.2016

Ploieștiul e Orașul lui Caragiale
Nichita.Toma Caragiu si multi alti Poeti.
Noi am adus în Țară
Actori de seamă.Interpreți.

Cîndva Ploieștiul era o Republică
Cu Oameni buni si minunați.
Clădiri de seamă și arhitectură
Istorie-n Cultura.Poezie.Teatru.

Orașul strălucea ca Soarele
Totul era așa de primitor.
De cînd intrai te-ntimpina decorul de Poveste
Și astfel simțeai ca trăiai.

Dar astăzi toate sunt o amintire
Nimănui nu ai pasa ca pe toate le-am pierdut.
Orașul se scufundă intr-o nebuloasa
Din care noi nu mai putem face nimic

Nu mai avem Cultura.Teatru.Nici Spitale
Nici Parcuri în care să ne relaxam.
Nici locurile de altădată
Unde mergeam cu toții că sa ne distram.

Nu tu Concerte s-au Evenimente de Cultura
Nici zilele Orașului noi nu le mai Sărbătorim.
Totu-i pierdut nimeni nu ne cunoaște
Artiștii nu mai trec pe aici.

Am pierdut si Emblema noastră
Petrolul faima Orașului.
Istoria toată a fost ștearsă
Dar nimănui nu-i pasa
.Nare ce sa facă.

Oare va mai veni Ziua în care
Ploieștiul va fi acolo sus?.
Vom face oare si noi iară
Concerte-n strada ca-n trecut? 

Dar nu sunt bani.navem nimic
Impozitele noastre unde sunt?
Autobuze vechi ce-au ruginit
Se plimba pe străzi la nesfârșit.

Toți vreți să vă votăm ca Sunteți buni
Mințiți ca înfloriți Ploieștiul.
Dar cînd ajungeți acolo sus
Uitați ca noi suntem cei.ce v-am pus.

Ploieștiule Orașul meu Natal
Sper ca-ntr-o zi să redevi.
Cea-ce tu ai fost mereu
Orașul meu si-al tuturor.

Noi vrem Cultura si Respect
Nivel de trai mai bun.locuri de muncă.
Vrem si la noi sa fie
Așa cum in alte parti se întîmpla.

Manifestări.Evenimente Culturale
Spectacole de Poezie.Festivale.
Concerte-n strada.voie bună
Vrem să fim Capitala Europeana de Cultura.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu