Despre mine

Fotografia mea
Va invit in lumea pura a Poeziei,..Lasa-ti gandurile sa zboare,Lasa-te purtat pe aripile visurilor Inchide Ochii citind Poezia si te vei regasi intr-o lume de Poveste...Traieste frumos,Gandeste pozitiv si fi optimist..Invinge tristetea cu zimbete,Ignora rautatea si plateste cu bunatate celor ce te dujmanesc..Bucura-te de tot ce te-nconjoara..Fi un Om bun.Cu Drag.Gabriel Razvan Stoica

sâmbătă, 6 mai 2017

Din tine
Autor.Gabriel Stoica
3 Mai.2016
Din fiinţa-ţi să mă-nfrupt,
Cu elixirul ce-l tanjesc
Ce din inimă mi-ai rupt,
Prea știutul Te iubesc!".
Mai rapit mai imbatat
Cu ata Dulce Fiinta,
Si mi-ai pus in Inimioara
Bobul de Iubire Sfinta.
Tu mi-ai adus mingaiere
Si mi-ai dat clipe frumoase,
Tu ai dat Viata visurilor mele
Si mi-ai dat dinou speranta.
Din tine ai luat o parte
Si in Suflet mi-ai plantato,
Esti mereu si zi si noapte
Ingerul meu pazitor.
Am sa-ti fiu al tau pe veci
Si-am sa Te Iubesc,Curat,
Ai sa fi amea Printesa
Trandafirul meu cel Drag.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu