Despre mine

Fotografia mea
Va invit in lumea pura a Poeziei,..Lasa-ti gandurile sa zboare,Lasa-te purtat pe aripile visurilor Inchide Ochii citind Poezia si te vei regasi intr-o lume de Poveste...Traieste frumos,Gandeste pozitiv si fi optimist..Invinge tristetea cu zimbete,Ignora rautatea si plateste cu bunatate celor ce te dujmanesc..Bucura-te de tot ce te-nconjoara..Fi un Om bun.Cu Drag.Gabriel Razvan Stoica

joi, 11 mai 2017

Ai vrea sa-mi fi mereu aproape?
Autor.Gabriel Razvan Stoica
11 Mai.2017

Te vad in fiecare zi frumoasa
Vesela plina de caldura.
Ma atragi si imi placi Zana buna
As vrea sa fim noi impreuna.

Cand sunt in preajma ta ma fasticesc
Inima-mi bate in ritm alert.
Simt fluturasi in minte si-n privire
E Sigur.M-am indragostit de tine.

Si daca iti declar Iubirea
Si-ti daruiesc Inima mea.
Ai accepta tu oare
Sa-mi fi pe veci Sotia mea?.

Sa fim noi un intreg pe veci
Iubirea pasii sa ne indrume.
Inimile noastre sa bata inpreuna in piept
Spune-mi ai vrea sa fi cu mine.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu