Despre mine

Fotografia mea
Va invit in lumea pura a Poeziei,..Lasa-ti gandurile sa zboare,Lasa-te purtat pe aripile visurilor Inchide Ochii citind Poezia si te vei regasi intr-o lume de Poveste...Traieste frumos,Gandeste pozitiv si fi optimist..Invinge tristetea cu zimbete,Ignora rautatea si plateste cu bunatate celor ce te dujmanesc..Bucura-te de tot ce te-nconjoara..Fi un Om bun.Cu Drag.Gabriel Razvan Stoica

marți, 30 mai 2017

Cintec de dor
Autor.Gabriel Razvan Stoica
30 Mai.2016

Cind te-am intilnit pe tine
N-am crezut ca-m sa ma indragostesc,
Eram doar doi Prieteni
Si-am ajuns sa Te Iubesc.

Imi doream cu nerabdare
Sa fim mereu amindoi,
Ziua-ntreaga,Noate de noapte
Sa adormi la mine-n brate.

Clipe fericite au fost
Cind noi ne plimbam in parc,
Cind ne sarutam sub tei
Cind pe Cer luna se ivea.

Acum toate-s amintiri
Le pastrez cu Drag in minte,
Ma gindesc mereu la tine
Sa-mi sting dorul ce ma prinde.

Si-am sa cint,Cintec de dor
Si-am sa povestesc la lume,
Cit de mult noi ne-am Iubit
Clipe Dulci de fericire.

Si-am sa scriu o Poezie
Si in versuri am sa spun,
Ca esti Dulcea mea Iubire
Si mi-e tare dor de tine.

Apoi am sa pun hirtia
Cu versurile ce le-am scris,
Pe aripile vintului
Sa ti le aduca-n vis.

Sa sti ca te-am pretuit
Tare sincer te-am Iubit,
Pentru mine ai fost o Zana
Esti o Fata tare buna.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu