Despre mine

Fotografia mea
Va invit in lumea pura a Poeziei,..Lasa-ti gandurile sa zboare,Lasa-te purtat pe aripile visurilor Inchide Ochii citind Poezia si te vei regasi intr-o lume de Poveste...Traieste frumos,Gandeste pozitiv si fi optimist..Invinge tristetea cu zimbete,Ignora rautatea si plateste cu bunatate celor ce te dujmanesc..Bucura-te de tot ce te-nconjoara..Fi un Om bun.Cu Drag.Gabriel Razvan Stoica

miercuri, 24 mai 2017

Te Iubesc asa cum esti
Autor.Gabriel Razvan Stoica
24 Mai.2017

Esti frumoasa ca o Floare
Dulce precum e o Zana.
Stralucesti ca Soarele
Esti un Inger.

Esti putin ca-m impulsiva
Repede te enervezi.
Gelozia iti da tarcoale
Uite deaia Te Iubesc.

Cand ceva nu iti convine
Te restesti.te enervezi.
Dai mereu vina pe mine
Dar eu mult te mai Iubesc.

Nu conteaza ca te superi
Ca din ori ce te-enervezi.
Eu te port cu Drag in Suflet
Tare mult eu Te Iubesc.

Am sa am grija mereu
Sa zimbesti.sa stralucesti.
Si pentru ca Te Iubesc
Nu am sa te parasesc.

Deaceia ai plins mereu
Si n-ai avut noroc in Iubire.
Pentru ca te suparai mereu
Si te luptai cu gelozia.

Am sa lupt sa te pastrez
Si-am sa-ti alung temerea.
Pentru mine Fata esti
Suflet dulce.Poezie.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu