Despre mine

Fotografia mea
Va invit in lumea pura a Poeziei,..Lasa-ti gandurile sa zboare,Lasa-te purtat pe aripile visurilor Inchide Ochii citind Poezia si te vei regasi intr-o lume de Poveste...Traieste frumos,Gandeste pozitiv si fi optimist..Invinge tristetea cu zimbete,Ignora rautatea si plateste cu bunatate celor ce te dujmanesc..Bucura-te de tot ce te-nconjoara..Fi un Om bun.Cu Drag.Gabriel Razvan Stoica

sâmbătă, 20 mai 2017

Iubirea noastra inca mai traieste
Autor.Gabriel Razvan Stoica
20 Mai.2017

A Fost Iubire intre noi
Ne-am placut de la prima intalnire.
Inimile noastre s-au ales
Si ne-a adus inpreuna-n Poezie.

Lumea intreaga ne placea
Eram frumosi.ne statea bine inpreuna.
Era Iubire pura ce traiam
Astazi ma intreb.Ce o fi oare ura?.

De inca iti mai pasa de noi doi
De mai pastrezi in Suflet Poezia.
Inseamna ca Iubirea n-a murit
Ca acolo undeva ma mai pastrezi in Inimioara ta.

Iar daca ma urasti tot imi e bine
Inseamna ca ma ai in mintea ta.
Eu stiu ca nu ti-am gresit cu nimic.Iubire
Hai linisteste-ti Inima.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu