Despre mine

Fotografia mea
Va invit in lumea pura a Poeziei,..Lasa-ti gandurile sa zboare,Lasa-te purtat pe aripile visurilor Inchide Ochii citind Poezia si te vei regasi intr-o lume de Poveste...Traieste frumos,Gandeste pozitiv si fi optimist..Invinge tristetea cu zimbete,Ignora rautatea si plateste cu bunatate celor ce te dujmanesc..Bucura-te de tot ce te-nconjoara..Fi un Om bun.Cu Drag.Gabriel Razvan Stoica

vineri, 26 mai 2017

Sunt al tau
Autor.Gabriel Razvan Stoica
26 Mai.2017

Visele mele devin reale,vii...
In ochii tai frumosi cand ma privesti,
De parca zbor prin galaxii
Privind doi astri vii ceresti...

In preajma ta ma simt Barbat
Esti Zana buna la care am visat,
Acum imi esti Iubita iti Multumesc
Esti tare dulce deaceea Te Iubesc.

Ma las prins de-a ta privire
Cand adormi pe bratul meu,
Inima-mi tresare vie...
Si ma simt de parca-s Zeu.

Te privesc in noaptea albastra
Cat de tarer stralucesti,
Esti atit de minunata
Fata buna pe care-o Iubesc.

Vreau s-adorm privindu-ti chipul
Dar nu pot s-adorm de-acuma...,
Cind ti-atingi de mine corpul
Vreau sa te sarut intr-una...

Imi esti Draga dulce Fata
Te Iubesc nespus de mult,
Tu-mi esti Ingerul si Viata
Tot ce am pe-acest pamint.

Nu-mi permit sa te trezesc
Cind te-alinti prin parul meu.
Inteleg cit te iubesc,
Inteleg ca sunt al tau.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu