Despre mine

Fotografia mea
Va invit in lumea pura a Poeziei,..Lasa-ti gandurile sa zboare,Lasa-te purtat pe aripile visurilor Inchide Ochii citind Poezia si te vei regasi intr-o lume de Poveste...Traieste frumos,Gandeste pozitiv si fi optimist..Invinge tristetea cu zimbete,Ignora rautatea si plateste cu bunatate celor ce te dujmanesc..Bucura-te de tot ce te-nconjoara..Fi un Om bun.Cu Drag.Gabriel Razvan Stoica

joi, 11 mai 2017

Iti ofer Inima mea
Autor.Gabriel Razvan Stoica
11 Mai.2017

Imi placi si Te Iubesc din Suflet
Mi-esti draga te ador din Inima.
As vrea sa-ti daruiesc dragostea mea curata
Sa fi tu dulcea mea Iubita.

Esti prea frumoasa.Semeni cu un Inger
O Fata rasfatata care are tot ce isi doreste.
Eu Te Iubesc.curat dar nu indraznesc sa-ti spun
Pentru ca nu am bani sa pot ca sa te tin in puf.

De mai alege si mi-ai fi Iubita
Eu ti-as darui Sufletul si Inima.
Sunt mai curate.si-ai fi fericita
Mai mult decat daca ti-as inbraca in bani.

Caci banii se duc pe vacante.Haine scumpe
Bijuterii.Rasfat alint.
Dar vine-o zi cand toti se termina
Si vei ramine cu privirea ratacind.

Banii sunt reci si te-amagesc
Crezi doar ca ai tot ce-ti doresti.
Dar daca dupa ei alergi
Ai sa plingi mai tarziu si ai sa vezi.

Iubirea-i calda si frumoasa
Te face dulce te rasfata.
Te ocroteste si te-alinta
Iti face ziua dulce si senina.

Alege dragostea Divina
Acel Om care Te Iubeste.
Fata te rog nu fi naiva
Iubirea mea ti-o daruiesc din Inima.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu