Despre mine

Fotografia mea
Va invit in lumea pura a Poeziei,..Lasa-ti gandurile sa zboare,Lasa-te purtat pe aripile visurilor Inchide Ochii citind Poezia si te vei regasi intr-o lume de Poveste...Traieste frumos,Gandeste pozitiv si fi optimist..Invinge tristetea cu zimbete,Ignora rautatea si plateste cu bunatate celor ce te dujmanesc..Bucura-te de tot ce te-nconjoara..Fi un Om bun.Cu Drag.Gabriel Razvan Stoica

vineri, 12 mai 2017

Mi-e sete de tine
Autor.Gabriel Stoica
12 Mai.2016

Mi-e sete de tine si de ata Iubire
Aș vrea să îți fiu aproape.
Să te sărut si sa te string în brate
Să-mi pun capul la pieptul tău.
Să-ți aud Inima cum bate.

Mi-e sete de gura ta ce-a dulce
Ce dorul din mine stinge.
Mi-e sete de Ochii tai
Mi-e dor să mă pierd în ei.

Iubirea ce ti-o port e mare
Te privesc.Ca Soarele pe Cer.
Mi-e sete de tine Dulce Floare
Ce mult îmi doresc să te string la piept.

Să ne plimbăm împreună
Cînd Stelele sclipesc pe Cer.
Mi-e dor si mi-e sete de tine
Și azi Te Iubesc.ca ieri.

Mereu am să Te Iubesc
Lafel tu vei fi pentru mine.
Aș vrea să te beau dintr-o sorbire
Să fi mereu lingă mine.
Și tot mi-e sete de tine.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu