Despre mine

Fotografia mea
Va invit in lumea pura a Poeziei,..Lasa-ti gandurile sa zboare,Lasa-te purtat pe aripile visurilor Inchide Ochii citind Poezia si te vei regasi intr-o lume de Poveste...Traieste frumos,Gandeste pozitiv si fi optimist..Invinge tristetea cu zimbete,Ignora rautatea si plateste cu bunatate celor ce te dujmanesc..Bucura-te de tot ce te-nconjoara..Fi un Om bun.Cu Drag.Gabriel Razvan Stoica

sâmbătă, 13 mai 2017

Stai linga mine
Autor.Gabriel Stoica
13 Mai.2016

În Noaptea asta vreau sa adorm la tine-n brațe
Să mă ti strîns la pieptul tău.
Să-ți asculți Inima cum bate
Să simt căldura Sufletului tău.

Stai linga mine cu ata Iubire
Fi tu Îngerul păzitor.
Doar tu ma faci sa cred în mine
Doar tu ma poți feri de rau.

Nu îmi da drumul de la mina
Mă rătăcesc dacă te pierd.
Stai linga mine Zână buna
Si fa să-mi bată Inima în piept.

Mereu am să te prețuiesc
Tu ești Floarea cea Draga a Sufletului meu.
Te Voi Iubi Viața întreaga
Stai linga mine.Niciodată să nu pleci.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu