Despre mine

Fotografia mea
Va invit in lumea pura a Poeziei,..Lasa-ti gandurile sa zboare,Lasa-te purtat pe aripile visurilor Inchide Ochii citind Poezia si te vei regasi intr-o lume de Poveste...Traieste frumos,Gandeste pozitiv si fi optimist..Invinge tristetea cu zimbete,Ignora rautatea si plateste cu bunatate celor ce te dujmanesc..Bucura-te de tot ce te-nconjoara..Fi un Om bun.Cu Drag.Gabriel Razvan Stoica

duminică, 14 mai 2017

Am încercat sa te uit
Autor.Gabrie Razvanl Stoica
14 Mai.2016

Nu stiu cum ai reușit
Să îmi furi Inima și mințile.
Ca tare m-am îndrăgostit
De Sufletul si Frumusețea ta.

Iubire mi-ai pus in Inimioară
Clipe frumoase mi-ai oferit în fiecare zi.
Erai atît de Dulce si Suavă
Gingașă si Frumoasa ca un Crin.

Nici o secundă nu am stat pe ginduri
Și Sufletul și Inima ti-am oferit.
Nu m-am temut.nu mi-a fost frică
Ca Intr-o zi voi suferi.

Atita bunătate și căldură
Venea din Suflețelul tau.
Tu ajunsese-i pentru mine
Lumina zilei.Soarele pe Cerul meu.

Dar te-am pierdut.tu ai plecat
Spuneai că mă Iubești.
Dar tu Iubeai un alt Băiat
Și fără să mai stai pe ginduri ai plecat.

Iubirea pentru tine a rămas vie
Și astăzi mă gindesc.cu Drag.
Le clipele de Fericire
Ce le-am trăit amîndoi cindva.

Acum cînd Soarele-i pe Cer
Amintiri îmi inundă Inima.
Visez.Îmi amintesc.cu Drag
Cum alergăm spre tine Draga mea.

Vreau sa te uit si sa te scot din minte
Să alung Iubirea ce Ti-o port.
Să îmi eliberez Sufletul de tristețe
Să pot iar să visez si să trăiesc.

Dar Inimioara mea nu vrea
Gindul de la tine să-și ia.
Pentru că inca Te Iubeste
Și tot pe tine ea te vrea.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu