Despre mine

Fotografia mea
Va invit in lumea pura a Poeziei,..Lasa-ti gandurile sa zboare,Lasa-te purtat pe aripile visurilor Inchide Ochii citind Poezia si te vei regasi intr-o lume de Poveste...Traieste frumos,Gandeste pozitiv si fi optimist..Invinge tristetea cu zimbete,Ignora rautatea si plateste cu bunatate celor ce te dujmanesc..Bucura-te de tot ce te-nconjoara..Fi un Om bun.Cu Drag.Gabriel Razvan Stoica

luni, 15 mai 2017

Tabloul de Iubire
Autor.Gabriel Razvan Stoica
15 Mai.2017

Eram doi Copii frumosi
Atunci,cand ne-am intilnit,
Se citea in Ochii nostrii
Inocenta dragostei.

Ne-am placut si am ales
Sa ne dam mina impreuna,
Iubirea sa ne indrume
Pe noi doi intr-o povestte.

Si-am crescut frumos si dulce
Impreuna zi de zi,
Amindoi plini de Iubire
Fericiti si imipliniti.

Dragostea noastra curata
Era tot mai strinsa-n noi,
Nu stiu cum de s-a-ntimplat
Cum de ne-am certat noi doi.

Si acum stau si privesc
La noi doi in fotografii,
Cu lacrimi ce-mi curg din Ochi
Ma intreb,Unde oi fi?.

Nu prea mai am cuvinte, s-au înecat în ploi
În ziua-n care visele s-au lepădat de noi.
Dar dacă în amintiri aș îmbrăca resturi de stele
Pe cerul nostalgiei ne-am oglindi în ele.

Luceafărul ar ține slujbe 
Rugând noaptea să reînvie
Luna, din jarul dragostei 
Ce-a luminat o galaxie.

Si poate ca-ti vei aminti
Ca impreuna am fost odata,
Si poate ca te vei gandi
Sa ne mai acordam o sansa.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu