Despre mine

Fotografia mea
Va invit in lumea pura a Poeziei,..Lasa-ti gandurile sa zboare,Lasa-te purtat pe aripile visurilor Inchide Ochii citind Poezia si te vei regasi intr-o lume de Poveste...Traieste frumos,Gandeste pozitiv si fi optimist..Invinge tristetea cu zimbete,Ignora rautatea si plateste cu bunatate celor ce te dujmanesc..Bucura-te de tot ce te-nconjoara..Fi un Om bun.Cu Drag.Gabriel Razvan Stoica

joi, 18 mai 2017

Esti visul meu implinit
Autor.Gabriel Razvan Stoica
18 Mai.2017

Sunt fericit ca mi-ai esit in cale
Ca-i pus Iubirea in Inima mea.
Ca esti tu Fata ce-mi aparea in visare
Ca astazi esti Iubita mea.

Mi-esti Draga Te Iubesc din Suflet
Esti universul.lumea mea.
Cea mai frumoasa si mai dulce Fata
Tu pentru mine esti Ingerasul.Zana mea.

Te Iubesc mult pentru cea-ce esti
Un Inger.Un boboc de Floare.
Esti Soarele ce-mi lumineaza Cerul
Tu esti Iubirea mea cea mare.

In toata Viata asta ce-o traim
Doar tu esti lumea in care traiesc.
Din Suflet Te Iubesc sa sti
Ingerul meu Ceresc.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu