Despre mine

Fotografia mea
Va invit in lumea pura a Poeziei,..Lasa-ti gandurile sa zboare,Lasa-te purtat pe aripile visurilor Inchide Ochii citind Poezia si te vei regasi intr-o lume de Poveste...Traieste frumos,Gandeste pozitiv si fi optimist..Invinge tristetea cu zimbete,Ignora rautatea si plateste cu bunatate celor ce te dujmanesc..Bucura-te de tot ce te-nconjoara..Fi un Om bun.Cu Drag.Gabriel Razvan Stoica

sâmbătă, 27 mai 2017

Te-am iertat
Autor.Gabriel Razvan Stoica
27 Mai.2017

Iubirea din Inima mea e mare
Si tie eu ti-am daruito.
Cand am ales sa mergem impreuna
Pe drumul nostru in Poveste.

Azi nu mai e ca inainte
Tu nu ma mai Iubesti ca-n prima zi.
Esti tot mai rece.Te-ai indepartat de mine
Eu te-am iertat pentru ca tin la tine.

Chiar daca nu-ti mai pasa de noi doi
De juramintele facute.
Eu am sa te pastrez la mine in Suflet
Iubirea mea cea Draga si ce-a dulce.

N-am sa vorbesc nimic de rau de noi
Mi-ai fost izvor de fericire.
Eu te-am iertat dar nu mai vreau
Sa fim dinou un cuplu in Iubire.

Increderea in tine mi-am pierdut
Chiar daca imi esti Draga ca-nainte.
Pastrez visul ce l-am trait
Sa ai grija de-acum inainte de Iubire.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu