Despre mine

Fotografia mea
Va invit in lumea pura a Poeziei,..Lasa-ti gandurile sa zboare,Lasa-te purtat pe aripile visurilor Inchide Ochii citind Poezia si te vei regasi intr-o lume de Poveste...Traieste frumos,Gandeste pozitiv si fi optimist..Invinge tristetea cu zimbete,Ignora rautatea si plateste cu bunatate celor ce te dujmanesc..Bucura-te de tot ce te-nconjoara..Fi un Om bun.Cu Drag.Gabriel Razvan Stoica

vineri, 26 mai 2017

Eu te privesc,Priveste-ma in Ochi
Autor.Gabriel Razvan Stoica
26 Mai.2017

Eu te privesc din departare
Apropiindu-ma usor de tine,
Te vad aidoma o Floare
A Caror petale se deschid spre mine.

Esti atit de frumoasa si de pura
Cum n-am mai intilnit pina acum o Fata,
Dulce si minunata faptura
Hai lasa-ma sa te cuprind in brate.

Eu te privesc,privesti spre mine
Cu dulci priviri inaripate,
Simtesc suflarea ta din tine
De parca imi rosteste soapte...

Usor se naste dragostea-ntre noi
Bataile Inimilor se aud mai tare,
Noi suntem impreuna,nu visam
Si vreau sa-mi fi Ingerul Vietii mele.

Sclipiri din ochii tai revarsa fericire
Peste pleoapele mele indragostite...
Simtim cascade curgatoare de iubire
Iar zilele-mpreuna ne par clipe.

Acum noi traim o poveste
Si-asa o vom trai Ani multi,
Tu imi esti Zana mea Iubita
Fata frumoasa a Inimii.

In zbucium lin dansez cu tine
Un vals purtat de vise coapte,
Si nimeni nu-i mai fericit ca mine...
Cind ma saruti placut in noapte.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu