Despre mine

Fotografia mea
Va invit in lumea pura a Poeziei,..Lasa-ti gandurile sa zboare,Lasa-te purtat pe aripile visurilor Inchide Ochii citind Poezia si te vei regasi intr-o lume de Poveste...Traieste frumos,Gandeste pozitiv si fi optimist..Invinge tristetea cu zimbete,Ignora rautatea si plateste cu bunatate celor ce te dujmanesc..Bucura-te de tot ce te-nconjoara..Fi un Om bun.Cu Drag.Gabriel Razvan Stoica

luni, 22 mai 2017

Nu adormi
Autor.Gabriel Razvan Stoica
22 Mai.2017

Mai stai si-asculta-ma o clipa
Si n-adormi cu ale mele soapte,
Asculta inima ce-mi cinta,
Nu vreau s-o lasi singura-n noapte

Esti atit de frumoasa si de dulce
Vreau Ochii sa-ti privesc zimbind,
Sa stai pe mina mea cu,capul
Si sa iti recit Poezii.

Mai stai de ma priveste-n ochi
Si n-adormi cu-al meu suris,
Sa ascultam ai ploii stropi
Ce multe noua au de spus

Mi-esti draga si te-ador din Inima
Vreau sa te-ascult cum respiri,
Imi pun capul la ata Inima
Ce frumos bate o sarut.

Mai joaca-te prin parul meu
Sa simt ca esti cu mine...
Se pare ca adorm si eu
Cu visele la tine...

Frumoase-s noptile in doi
Frumoasa esti Iubito,
Mereu sa fim noi amindoi
Si sa traim aceste clipe.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu