Despre mine

Fotografia mea
Va invit in lumea pura a Poeziei,..Lasa-ti gandurile sa zboare,Lasa-te purtat pe aripile visurilor Inchide Ochii citind Poezia si te vei regasi intr-o lume de Poveste...Traieste frumos,Gandeste pozitiv si fi optimist..Invinge tristetea cu zimbete,Ignora rautatea si plateste cu bunatate celor ce te dujmanesc..Bucura-te de tot ce te-nconjoara..Fi un Om bun.Cu Drag.Gabriel Razvan Stoica

miercuri, 24 mai 2017

Iubito tu esti Ingerul meu
Autor.Gabriel Razvan Stoica
24 Mai.2017

Iubita mea tu esti cea mai frumoasa Fata
O Raza a Soarelui ce straluceste.
Tu pentru mine esti intregul Univers
Tot ce Iubesc si ce traiesc.

Esti visul meu real.Povestea Sfinta
Seninul Cerului din fiecare zi.
Esti Ingerasul meu Iubit
Te-ador si Te Iubesc pina la infinit.

Tu mi-ai deschis Ochi si-ai pus in iei
Tot ce e mai frumos din lume.
In Inima mi-ai presarat Iubirea
Ingerul meu din Suflet Te Iubesc.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu