Despre mine

Fotografia mea
Va invit in lumea pura a Poeziei,..Lasa-ti gandurile sa zboare,Lasa-te purtat pe aripile visurilor Inchide Ochii citind Poezia si te vei regasi intr-o lume de Poveste...Traieste frumos,Gandeste pozitiv si fi optimist..Invinge tristetea cu zimbete,Ignora rautatea si plateste cu bunatate celor ce te dujmanesc..Bucura-te de tot ce te-nconjoara..Fi un Om bun.Cu Drag.Gabriel Razvan Stoica

luni, 22 mai 2017

Insomnie
Autor.Gabriel Razvan Stoica
22 Mai.2017

Mi-e tot mai greu in fiecare noapte sa adorm
Cand vad ca patul este gol,
Perna inca miroase a parfumul tau
Cand inchid Ochii iti vad Chipul tau.

In linistea din noapte iti aud glasul
Blindetea lui ma face sa te caut,
Tresar din somn si privesc imprejur
Dar patu-i gol,Sunt singur si Ochii imi pling

Si cand intr-un tirziu adorm
Mi-apari in vis si ma alinti,
Dar zorii se revarsa peste Cer
Visul se naruie,eu ma trezesc.

De ce Iubirea ta ma doare
De ce mi-a lasat cicatrici in Inima?,
Nu m-am temut de tine scumpa Floare
Dar astazi pling de dorul tau.

Cand ma trezesc in miezul noptii
Astern pe-o foaie de hartie,
Un vers frumos,o Poezie de Iubire
O Las pe masa poate in lipsa mea ai s-o citesti.

Trebuie sa-mi sterg lacrima sa merg mai departe
Vorbesc,cu Inima si-ai spun,
Sa uite ca noi ne-am Iubit vreodata
Sa creada iar in dragoste.

Sa se apropie de-o alta Fata
Sa o Iubeasca,ca pe tine,
Sa-mi dea si mie-o noua Viata
Far de suspin,plina de fericire.




Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu