Despre mine

Fotografia mea
Va invit in lumea pura a Poeziei,..Lasa-ti gandurile sa zboare,Lasa-te purtat pe aripile visurilor Inchide Ochii citind Poezia si te vei regasi intr-o lume de Poveste...Traieste frumos,Gandeste pozitiv si fi optimist..Invinge tristetea cu zimbete,Ignora rautatea si plateste cu bunatate celor ce te dujmanesc..Bucura-te de tot ce te-nconjoara..Fi un Om bun.Cu Drag.Gabriel Razvan Stoica

duminică, 28 mai 2017

FATA POATE-TI PARE BINE
Autor Gabriel Stoica

Fata poate-ti pare bine
Ca nu mai vorbesti cu mine,
De-ti pare bine s-au rau
Vreau sa uiti Numele meu.

Apa trece lasa in urma,numai nisip si pietricele
Despartirea lasa in urma,
Numai lacrimii si durere.

Si ori cine teo-n treba
Tu sai spui Fata asa,
Sa spui ca nu ma cunosti
De rau sa nu ma vorbesti.

Eu din Suflet te-am Iubit
Ca pe un Inger te-am privit,
Ai fost Suflet pentru mine
Zi si noapte,Fericire.

Toti care ne-au cunoscut
Ma intreaba acum de tine,
Tuturor cu Drag le spun
Ca esti Inger pentru mine.

Cu Drag de tine vorbesc
Si le spun ca esti o Zina,
Dar tu vad ca ma ranesti
Si lovesti mereu in mine.

Ca prin Lume mai vorbit
Eu Fata am auzit,
Ni-mi pasa ce-am auzit
Dar lasa-te de vorbit.

Dece ma vorbesti de rau?
Sti bine ca te-am Iubit,
Am tinut prea mult la tine
Si-ai fost totul pentru mine.

Ca-ci,cei,cu,care vorbesti
Tu ai crezi ca-ti sunt Prieteni,
Dar ei de rau te vorbesc
Si se folosesc de tine.

Va veni o vreme in care
Ai sa plingi,sa-ti para rau,
Ca-i plecat de linga Baiatul care
Te-a Iubit cu tot Sufletul sau.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu