Despre mine

Fotografia mea
Va invit in lumea pura a Poeziei,..Lasa-ti gandurile sa zboare,Lasa-te purtat pe aripile visurilor Inchide Ochii citind Poezia si te vei regasi intr-o lume de Poveste...Traieste frumos,Gandeste pozitiv si fi optimist..Invinge tristetea cu zimbete,Ignora rautatea si plateste cu bunatate celor ce te dujmanesc..Bucura-te de tot ce te-nconjoara..Fi un Om bun.Cu Drag.Gabriel Razvan Stoica

marți, 16 mai 2017

Am nevoie de tine
Autor.Gabriel Razvan Stoica
16 Mai.2016

In fiecare zi ma intreb cum e sa fi Iubit
Sa stringi in brate Fiinta Draga Sufletului tau,
Sa zimbesti ,sa fi fericit
Sa spui la toti ca esti indragostit.

Am intilnit multi Oameni zi de zi
Mi-au zimbit si mi-au dat o mingaiere,
Dar nimeni nu este ca tine
Asa de blinda,Dulce,plina de caldura.

Am nevoie de tine in Viata mea
Sa imi aduci iar fericirea,
Sa pui in Sufletul si Inimioara mea
Raze de Soare si Iubire.

Cind te-am vazut intaia oara
Am simtit un fior in Inimioara,
A Inceput sa-mi bata tare-n piept
Mi-am dat seama ca Te Iubesc.

Acum eu imi doresc mai mult ca niciodata
Sa fi tu Ingerasul meu,
Sa aduci lumina in amea Viata
Am nevoie de tine Sufletelul meu.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu