Despre mine

Fotografia mea
Va invit in lumea pura a Poeziei,..Lasa-ti gandurile sa zboare,Lasa-te purtat pe aripile visurilor Inchide Ochii citind Poezia si te vei regasi intr-o lume de Poveste...Traieste frumos,Gandeste pozitiv si fi optimist..Invinge tristetea cu zimbete,Ignora rautatea si plateste cu bunatate celor ce te dujmanesc..Bucura-te de tot ce te-nconjoara..Fi un Om bun.Cu Drag.Gabriel Razvan Stoica

luni, 15 mai 2017

Un vis
Autor.Gabriel Razvan Stoica
15 Mai.2017

Am visat că mă voi stinge 
Ars de-o dragoste nebună
Și că stelele din suflet 
Nicicând  no-r să apună.

Am visat că voi zbura 
Ca un fluture de mai,
Ținându-te strâns de mână 
Pe cărarea către rai.

Te-am visat asa frumoasa
Ca Soarele stralucea,
Si cu raza ta frumoasa
Ma alintai si ma Iubeai.

Erai tu atit de dulce
Inger drag,O Fata pura,
M-am trezit cu gandul pur
Unde esti tu dulce Zana.

Am visat cum curcubeul 
Ne va lumina în noapte,
Că dansa-voi valsul vieții 
Animat de-a tale șoapte.

Am visat eternitatea 
Regăsită-ntr-un sărut,
Dar ce-a fost cândva magie 
A Rămas un vis pierdut.

Oi fi tu Fata ce-o caut
Vei veni in calea mea/,
S-au a fost un vis de noapte
In zadar te-oi astepta.

Stiu ca esti acolo-n gand
Ca-ntr-o zi te-oi arata,
Ca vei auzi cantecul
Ce il canta Inima mea.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu