Despre mine

Fotografia mea
Va invit in lumea pura a Poeziei,..Lasa-ti gandurile sa zboare,Lasa-te purtat pe aripile visurilor Inchide Ochii citind Poezia si te vei regasi intr-o lume de Poveste...Traieste frumos,Gandeste pozitiv si fi optimist..Invinge tristetea cu zimbete,Ignora rautatea si plateste cu bunatate celor ce te dujmanesc..Bucura-te de tot ce te-nconjoara..Fi un Om bun.Cu Drag.Gabriel Razvan Stoica

miercuri, 31 mai 2017

Spune-mi ca ma Iubești
Autor.Gabriel Răzvan Stoica
31 Mai.2016

Din clipa-n care te-am zărit
Inima mi-a bătut tare in piept.
Ochii mei Dulce te-au privit
Și au trecut fiori prin mine.

Fiorii Dulci ce m-au lovit în Inimioară
Prin care am simțit că Te Iubesc.
Am înțeles că tu ești Floarea mea cea Draga
De-o Viata-ntreaga te aștept.

Spune-mi si tu ca ma Iubești
Aș vrea mereu să fim aproape.
Să dăm Vietii noastre un sens
În Inimile noastre mereu să scrie Te Iubesc.

Lumea cu Drag să ne privească
Iubirea noastră să-i uimească.
Tu să fi Soarele pe Cer
Eu luna să te-n bratisez.

Hai spune-mi vorba magica
Ca ma Iubești și tu din Suflet.
De mină noi să ne luăm
Și să facem lumea mai bună.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu