Despre mine

Fotografia mea
Va invit in lumea pura a Poeziei,..Lasa-ti gandurile sa zboare,Lasa-te purtat pe aripile visurilor Inchide Ochii citind Poezia si te vei regasi intr-o lume de Poveste...Traieste frumos,Gandeste pozitiv si fi optimist..Invinge tristetea cu zimbete,Ignora rautatea si plateste cu bunatate celor ce te dujmanesc..Bucura-te de tot ce te-nconjoara..Fi un Om bun.Cu Drag.Gabriel Razvan Stoica

joi, 11 mai 2017

Dependent de tine
Autor.Gabriel Stoica
11 Mai.2016

Tu mai învățat să Iubesc
Să fiu vesel.să zimbesc.
Să vorbesc.Cu Florile
Să fiu bun la Inimă.

Tu mă alinți si ma răsfeți
Cu Iubirea ta ma ocrotesti.
Tu mi-esti Înger păzitor
Doar tu ma faci sa fiu Om.

M-am obișnuit cu tine
Tu-mi faci zilele senine.
La tine-n brațe adorm
Te Iubesc din Suflet Puișor.

Pentru mine ești lumina
Cerul cel albastru si senin.
Dacă tu ești lingă mine
Pot să merg si sa respir.

Dacă ar fi ca tu să pleci
Eu n-aș mai putea traii
Soarele ar apune pe veci
Și eu n-aș mai avea zi.

Tu.doar tu îmi dai putere
Doar pe tine Te Iubesc.
Tu ești Înger de lumină
Sufletelul meu cel Drag.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu