Despre mine

Fotografia mea
Va invit in lumea pura a Poeziei,..Lasa-ti gandurile sa zboare,Lasa-te purtat pe aripile visurilor Inchide Ochii citind Poezia si te vei regasi intr-o lume de Poveste...Traieste frumos,Gandeste pozitiv si fi optimist..Invinge tristetea cu zimbete,Ignora rautatea si plateste cu bunatate celor ce te dujmanesc..Bucura-te de tot ce te-nconjoara..Fi un Om bun.Cu Drag.Gabriel Razvan Stoica

sâmbătă, 6 mai 2017

Nu pleca
Autor.Gabriel Stoica
3 Mai.2016
Te-am ales că Te Iubesc
Ca ai Sufletul curat.
Ca o Floare strălucești
Hai ramai si nu pleca.
Mi-ai pus zîmbet în privire
Și în Inima Iubire.
Mai făcut iar să trăiesc
Nu pleca.căci Te Iubesc.
Nu-ti dau luna de pe Cer
Nu-ti promit că ti-aduc marea
Tot ce pot eu să-ți ofer
E Iubirea mea curata.
Dacă rămâi lingă mine
Eu pot liniște să-ți dau.
Inimioara mea din piept
Și Florile să-ți zimbeasca.
Nu pleca te rog ramai
Nu mă lăsa singur plîns.
Am nevoie doar de tine
Tu ești marea mea Iubire.
Dacă pleci nu-ti va fi bine
Multi te vor face să plingi.
Nu te vor Iubi ca mine
Si te va rani să ști.
Pentru că tu ești un Înger
Și ai Sufletul fragil.
Și frumoasă ca o Floare
Doar că sa te aibe își vor dori.
Te rog vino înapoi
Să zimbim să fim noi doi.
Cu Iubire să te îmbrac
Să te string la pieptul meu.
Să te ocrotesc în noapte
Somnul dulce să-ți veghez.
Să fi Floarea mea cea Draga
Și mereu să înflorești.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu