Despre mine

Fotografia mea
Va invit in lumea pura a Poeziei,..Lasa-ti gandurile sa zboare,Lasa-te purtat pe aripile visurilor Inchide Ochii citind Poezia si te vei regasi intr-o lume de Poveste...Traieste frumos,Gandeste pozitiv si fi optimist..Invinge tristetea cu zimbete,Ignora rautatea si plateste cu bunatate celor ce te dujmanesc..Bucura-te de tot ce te-nconjoara..Fi un Om bun.Cu Drag.Gabriel Razvan Stoica

sâmbătă, 13 mai 2017

La plimbare
Autor.Gabriel Stoica
13 Mai.2016

In prag de seara hai sa ne plimbam
Să spunem noapte buna Florilor.
Să privim cum apune Soarele
Și să întâmpinăm luna si stelele.

Hai vino mai aproape lingă mine
Lasa-ma să te cuprind în brațe.
Să simt căldura Dulce.ce mă mingaie
Să fiu aproape de altau Suflet.

Iubito vintul ne mingaie
Parcă ar vrea să ne spună ceva.
Așa că împrăștie Stelele
Pe Cer să scrie Poezia noastră.

Tu Dulce Fata ai venit din Rai
Și mi-ai adus pe buze zimbetul.
Ai făcut Cerul să-mi fie senin
Și Soarele mereu pe el.

Hai ia-ma de mină iubito
Și să urmăm lumina lunii.
Care ne duce intr-o lume bună
Doar tu si eu.Mereu împreună.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu