Despre mine

Fotografia mea
Va invit in lumea pura a Poeziei,..Lasa-ti gandurile sa zboare,Lasa-te purtat pe aripile visurilor Inchide Ochii citind Poezia si te vei regasi intr-o lume de Poveste...Traieste frumos,Gandeste pozitiv si fi optimist..Invinge tristetea cu zimbete,Ignora rautatea si plateste cu bunatate celor ce te dujmanesc..Bucura-te de tot ce te-nconjoara..Fi un Om bun.Cu Drag.Gabriel Razvan Stoica

sâmbătă, 13 mai 2017

De unde vi la ora asta?
Autor.Gabriel Razvan Stoica
13 Mai.2017

Ne-am jurat Iubire Sfinta
Ne-am promis ca niciodata,
Soarele n-o sa apuna
In Iubirea noastra draga.

Am vazuut in tine tot
Ti-am daruit Inima,
Si din vis am construit
O Poveste pentru noi.

Dar de la o vreme-ncoa
Intre noi este un zid,
Parca suntem tot mai reci
Nustiu oarer ce o fi?

Sa-nserat e noapte adara
Te astept cu masa pusa,
Sa cinam noi impreuna
Sa te-alint c-o vorba buna.

Dar nici cum nu te gasesc
Telefonul ti-e inchis,
Ma plimb,Sunt nelinistit
Unde oare poti sa fi?.

A Trecut de miezul noptii
Somnul ma invaluit,
Printr-un vis parca te-aud
Tu Iubito ai venit?.

De unde vi la ora asta?
E Pentru a nustiu cata oara cand se-ntimpla,
Ma doare Inima sa stiu
Ca te indepartezi de mine.

Gata totul s-a terminat
Iubirea noastra a apus,
Am rupt cuvintele din juraminte
Acum eu iti urez drum bun.

Nu imi mai pasa ce imi spui
Nu vreau sa mai aud niciun cuvint,
Atita doar te-ntreb acum
De unde vi in miezul noptii?.

De-acum esti libera sa pleci
Nu are rost sa ne mintim,
Dute la el eu nu te mai Iubesc
Visul frumos astazi s-a sfarsit.

Nu plinge,nu ma mai impresionezi
Am plins destul eu pentru amindoi,
Ca un nebun pe Cer am scris ca Te Iubesc
Dar tie nici nu ti-a pasat ca eu te Divinizez.

Sa nu mai auzim unul de altul
Nu vreau de tine sa mai stiiu nimic,
Pentru ca am tinut enorm la tine
Pa,Dute-n drumul tau cu bine.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu