Despre mine

Fotografia mea
Va invit in lumea pura a Poeziei,..Lasa-ti gandurile sa zboare,Lasa-te purtat pe aripile visurilor Inchide Ochii citind Poezia si te vei regasi intr-o lume de Poveste...Traieste frumos,Gandeste pozitiv si fi optimist..Invinge tristetea cu zimbete,Ignora rautatea si plateste cu bunatate celor ce te dujmanesc..Bucura-te de tot ce te-nconjoara..Fi un Om bun.Cu Drag.Gabriel Razvan Stoica

luni, 15 mai 2017

Colt de Suflet
Autor.Gabriel Razvan Stoica
15 Mai.2017

In Suflet am strins amintiri
Clipe frumoase si tristeti,
Gandurii curate si Iubiri
Pe care le pastrez aici.

In Suflet,intr-un colt ascuns
Pastrez o dragoste neimpartasita,
Caci Iubesc mult o Fata Divina
Dar a ales si-acum e fericita.

Ce Draga-mi esti dulce Fiinta
Cat de frumoasa poti sa fi,
Zile in sir Inima-mi bate pentru tine
Dar ai ales si sper sa-ti fie bine.

Cât te iubesc... nicicând nu vei ști,
Cum nu știu stelele din cer de ce se face zi.
Dar am învățat să nu mai plâng, căci lacrimile mele
Se vor preface-n pulbere și veți călca pe ele.

Și nici ferestre n-oi deschide în sufletu-mi pustiu,
Să nu-i doboare tencuiala vreun vânt la ceas târziu.
Doar daca oi vedea ca si tu ma Iubesti
Am sa te iau de mina si-om merge-n lumeea cu povesti.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu