Despre mine

Fotografia mea
Va invit in lumea pura a Poeziei,..Lasa-ti gandurile sa zboare,Lasa-te purtat pe aripile visurilor Inchide Ochii citind Poezia si te vei regasi intr-o lume de Poveste...Traieste frumos,Gandeste pozitiv si fi optimist..Invinge tristetea cu zimbete,Ignora rautatea si plateste cu bunatate celor ce te dujmanesc..Bucura-te de tot ce te-nconjoara..Fi un Om bun.Cu Drag.Gabriel Razvan Stoica

luni, 22 mai 2017

Saruturi miii
Autor.Gabriel Razvan Stoica
22 Mai.2016

Dar cine esti tu oare
Inger cu Suflet bun
Tu ai venit la mine
Sa-mi daruiesti Iubire.

Dar cine esti tu oare
De ai atita grija de Sufletul meu,
Si-mi pui in Inimioara
Al Iubirii Izvor.

Nici,cind n-am fost vreodata
Asa de fericit,
Si n-am simtit ca azi
Cum e sa fi Iubit.

Atit de Draga-mi esti
O Dulce mingaiere,
Te-n brac in mii de sarutari
Luceafar scump al Vietii mele.

As da ori ce din mine
Mereu tu sa zimbesti,
Pe Cerul tau sa fie
Doar Soare ca-n Povesti.

Sa sti Iubito Draga
Ca tu esti tot ce am,
Inima ce in piept imi bate
Viata si sanatate.

Asa ca-n todeauna
Sa fim mereu noi doi,
Plini de Iubire pura
Si Soare,Cer senin si luna.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu