Despre mine

Fotografia mea
Va invit in lumea pura a Poeziei,..Lasa-ti gandurile sa zboare,Lasa-te purtat pe aripile visurilor Inchide Ochii citind Poezia si te vei regasi intr-o lume de Poveste...Traieste frumos,Gandeste pozitiv si fi optimist..Invinge tristetea cu zimbete,Ignora rautatea si plateste cu bunatate celor ce te dujmanesc..Bucura-te de tot ce te-nconjoara..Fi un Om bun.Cu Drag.Gabriel Razvan Stoica

sâmbătă, 6 mai 2017

In Seara asta suntem doar noi doi si Iubirea noastra
Autor.Gabriel Stoica
1 Mai.2016
Acum ca seara sa lasat
Si pe Cer Stelele au aparut,
Pe toate le-am cules eu pentru tine
Si-am scris aceasta Poezie.
E Poezia noastra de Iubire
Ce va ramine scrisa-n veci,
In Stele si nu pe hirtie
Sa stie lumea toata ca Te Iubesc pe vecie.
In noaptea asta suntem amindoi
Iubito esti asa Frumoasa,
In razele de luna stralucesti
Tu esti a mea Dulce,Creiasa.
Mereu noi suntem impreuna
In fiecare zi tu imi pui Soarele pe Cer,
Esti Floarea mea cea Draga Inflorita
Bobocul Sufletului meu.
Te string in brate,Te sarut
Vintul si eu ne jucam in parul tau,
Si iti soptesc usor in Noapte
Esti Dulce Ingerasul meu.
Nu am sa las nimic in Viata asta
Sa iti aduca lacrimi in Ochisorii tai,
Am sa fac tot ce-mi sta-n putere
Mereu sa stralucesti si sa zimbesti.
Priveste ce albastra este noaptea
Cum Stelele si luna iti zimbesc,
Cum s-au grupat ele in versuri
Si pe Cer au scris Te Iubesc.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu