Despre mine

Fotografia mea
Va invit in lumea pura a Poeziei,..Lasa-ti gandurile sa zboare,Lasa-te purtat pe aripile visurilor Inchide Ochii citind Poezia si te vei regasi intr-o lume de Poveste...Traieste frumos,Gandeste pozitiv si fi optimist..Invinge tristetea cu zimbete,Ignora rautatea si plateste cu bunatate celor ce te dujmanesc..Bucura-te de tot ce te-nconjoara..Fi un Om bun.Cu Drag.Gabriel Razvan Stoica

sâmbătă, 20 mai 2017

Te astept chiar daca stiu ca n-ai sa vi
Autor.Gabriel Razvan Stoica
20 Mai.2017

Imi beau cafeaua in zorii zilei
Cuprins de amintirile cu noi.
Privind la Florile ce le-ngrijam noi doi
Intimp ce Soarele-mi zambeste.

Am pus pe masa doua cani
Cafeaua-i calda ca defiecare data.
Te-astept la mine in brate sa o bem
Asa cum o faceam in fiecare dimineata.

Gradina casei mi-aminteste
De noi zambind imbratisati.
De sarutarile senine
De poeziile ce le scriam.

Te-astept sa vi sa-mi fi aproape
Sa fim iar amindoi ca altadata.
Sa ne juram Iubire pura
Sa te alint cum o faceam in fiecare dimineata.

Te-astept chiar daca stiu ca n-ai sa vi
Pentru ca inca Te Iubesc.
Mai scriu un vers.mai multe Poezii
Te-astept sa vi.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu