Despre mine

Fotografia mea
Va invit in lumea pura a Poeziei,..Lasa-ti gandurile sa zboare,Lasa-te purtat pe aripile visurilor Inchide Ochii citind Poezia si te vei regasi intr-o lume de Poveste...Traieste frumos,Gandeste pozitiv si fi optimist..Invinge tristetea cu zimbete,Ignora rautatea si plateste cu bunatate celor ce te dujmanesc..Bucura-te de tot ce te-nconjoara..Fi un Om bun.Cu Drag.Gabriel Razvan Stoica

joi, 18 mai 2017

Un Print pe calul alb
Autor.Gabriel Stoica
18 Mai.2016

Alerg spre tine Zâna mea cea bună
Mi-e dor de tine in brațe sa te string.
Să te alint si sa ma joc in parul tau
Să te sărut si sa ma pierd in Ochii tai.

Am ales Calul fermecat
I-am dat jăratec să poată zbura.
Să ne ducă departe în lumea de bazm
Eu să fiu Printul.tu Printesa mea.

Acolo lumea e frumoasa
Pe Cer e Soare.niciodată nori.
Tu o să fi amea Creiasa
Cea mai Frumoasa Floare dintre Flori.

Hai Calutule dune departe
Aleargă repede spre răsărit.
Dune in lumea ce-a de bazme
Acolo unde Florile-s frumoase in fiecare zi.

Iubita mea asa Frumoasa ești
Parul iti flutură in vînt.
Amea as vrea sa fi pe veci
Eu sa fiu Printul.Tu Printesa mea.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu