Despre mine

Fotografia mea
Va invit in lumea pura a Poeziei,..Lasa-ti gandurile sa zboare,Lasa-te purtat pe aripile visurilor Inchide Ochii citind Poezia si te vei regasi intr-o lume de Poveste...Traieste frumos,Gandeste pozitiv si fi optimist..Invinge tristetea cu zimbete,Ignora rautatea si plateste cu bunatate celor ce te dujmanesc..Bucura-te de tot ce te-nconjoara..Fi un Om bun.Cu Drag.Gabriel Razvan Stoica

luni, 29 mai 2017

Sa ne ascundem printre Flori
Autor.Gabriel Razvan Stoica
29 Mai.2017

Hai sa ne-ascundem printre Flori
Sa mirosim parfumul lor,
Sa fim doar noi tinindu-ne de mina
Sa te privesc,cat de frumoasa esti tu dulce Zana.

Sa stam noi doi imbratisati
Si sa-ti privesc Ochii frumosi,
Sa-ti mingai parul matasos
Ce cade usor peste umeri.

Sa ascultam cantecul pasarelelor
Si zumzetul albinelor,
Caci mie-mi esti Zana cea buna
Esti tot ce am,Tine-ma strins de mina.

Se lasa seara,Sunttem amindoi
O Picatura dintr-un nor cade pe noi,
Te-acopar cu,camasa mea
Esti minunata Zana mea.

Mereu Iubirea ne va fi vlastar
Si temelie-ntodeauna,
Tu-mi vei fi Inger,Fata mea
Pe care o Iubesc fara masura.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu