Despre mine

Fotografia mea
Va invit in lumea pura a Poeziei,..Lasa-ti gandurile sa zboare,Lasa-te purtat pe aripile visurilor Inchide Ochii citind Poezia si te vei regasi intr-o lume de Poveste...Traieste frumos,Gandeste pozitiv si fi optimist..Invinge tristetea cu zimbete,Ignora rautatea si plateste cu bunatate celor ce te dujmanesc..Bucura-te de tot ce te-nconjoara..Fi un Om bun.Cu Drag.Gabriel Razvan Stoica

vineri, 26 mai 2017

Dragoste nemuritoare
Autor.Gabriel Razvan Stoica
26 Mai.2017

Dragoste nemuritoare
E Tot ce eu imi doresc,
Alint si Iubire mare
Zana vreau sa am,Sa traiesc in Povesti.

O dragoste nemuritoare
As vrea sa ilustrez in minte,
S-o simt,s-o am in inima mea mare
Si-n ochii ce-o s-o tina minte.

Te-am intilnit pe tine Fata buna
Imi placi,Esti parca din Poveste,
As vrea sa fim mereu noi impreuna
Sa cladim o lume mai buna.

Sa construim un colt de Rai
O Lume-anoastra de Poveste,
Sa-mi fi Inger Divin din Rai
Sa te Iubesc nemerginit.

Gandurile mele iti deseneaza ochii
Frumosi,senini ca fericirea
Ce licaresc cand ma apropii
Ca sa-mi rapesti iubirea.


Cu tine toate serile-s frumoase
Luna parca ne vorbeste-n noapte,
Florile vesele-nfloresc
Caci toate te adora,Eu Te Iubesc.



Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu