Despre mine

Fotografia mea
Va invit in lumea pura a Poeziei,..Lasa-ti gandurile sa zboare,Lasa-te purtat pe aripile visurilor Inchide Ochii citind Poezia si te vei regasi intr-o lume de Poveste...Traieste frumos,Gandeste pozitiv si fi optimist..Invinge tristetea cu zimbete,Ignora rautatea si plateste cu bunatate celor ce te dujmanesc..Bucura-te de tot ce te-nconjoara..Fi un Om bun.Cu Drag.Gabriel Razvan Stoica

sâmbătă, 6 mai 2017

Mi-am găsit drumu în Viața
Autor.Gabriel Stoica
6 Mai.2016
De cînd te-am întâlnit pe tine
Zimbesc mereu și îmi e bine.
Sufletul meu e fericit
Ca mai ales să-ți fiu Iubit.
Ai pus lumina in Ochii mei
Să pot să văd ce-i fericirea.
Să privesc Viața cit ie de frumoasa
Să simt Iubirea cea adevarata
.
Am plîns si-am rătăcit drum lung
Pînă pe tine te-am găsit.
Acum că tu ești lingă mine
Am lacrimi doar de Fericire.
Mi-am găsit drumul drept în Viața
Pavat cu Soare și cu flori.
Iubirea mereu ma răsfață
Așa că am ales.Să Te Iubesc.
Drumul meu ma adus la tine
În Inima și Suflețelul tau.
Acolo este cald si bine
Tu vei fi Îngerașul meu.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu