Despre mine

Fotografia mea
Va invit in lumea pura a Poeziei,..Lasa-ti gandurile sa zboare,Lasa-te purtat pe aripile visurilor Inchide Ochii citind Poezia si te vei regasi intr-o lume de Poveste...Traieste frumos,Gandeste pozitiv si fi optimist..Invinge tristetea cu zimbete,Ignora rautatea si plateste cu bunatate celor ce te dujmanesc..Bucura-te de tot ce te-nconjoara..Fi un Om bun.Cu Drag.Gabriel Razvan Stoica

joi, 18 mai 2017

Mi-e dor de tine in fiecare zi
Autor.Gabriel Razvan Stoica
18 Mai.2017

In Viata mea Soarele a rasarit
Din ziua cand te-am cunoscut pe tine.
Din ceasul acele in care ne-am jurat Iubire
Si ai ales sa-mi fi tu Zana mea.

De-atunci suntem ne despartiti
De la-nceputul zilei pina la apus.
Totul se-nparte doar la doi
Ce frumos este sentimentul de Iubire.

Mi-e dor de tine in fiecare zi
Chiar si atunci.cand esti la mine in brate.
Nu concep o secunda.un minut
Sa nu fiu linga tine.

Traiesc prin tine.Tu esti Viata mea
Tot ce mi-am putut dori.
Nimic nu am mai scump in asta lume
Decat pe tine.Te Iubesc.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu