Despre mine

Fotografia mea
Va invit in lumea pura a Poeziei,..Lasa-ti gandurile sa zboare,Lasa-te purtat pe aripile visurilor Inchide Ochii citind Poezia si te vei regasi intr-o lume de Poveste...Traieste frumos,Gandeste pozitiv si fi optimist..Invinge tristetea cu zimbete,Ignora rautatea si plateste cu bunatate celor ce te dujmanesc..Bucura-te de tot ce te-nconjoara..Fi un Om bun.Cu Drag.Gabriel Razvan Stoica

vineri, 26 mai 2017

Iubirea mea
Autor.Gabriel Razvan Stoica
26 Mai.2016
Iubirea mea tie ti-o daruiesc
E Sincera.vine din Inimioara.
Vreau sa te vad zimbind Frumoasa Floare
Si ca un Inger tu sa stralucesti.
Imi esti aproape-n fiecare zi
Mereu adorm la tine-n brate.
Tu ma resfeti si ma alinti
Esti ce-a care ma face Fericit.
Iubirea mea vine din Inimioara
Acolo un Izvor tu mi-ai daruit.
In fiecare zi imi dai putere
Ce Draga-mi esti Inger Iubit.
Am sa fac tot ce-mi sta-n putere
Pe Cerul tau Soare mereu sa fie.
Noapte de noapte Stelele sa te mingaie
Pe cer sa scrie Poezie.
N-am sa las Ochii tai sa plinga niciodata
Nici vintul sa nu te atinga.
Doar Florile sa iti zimbeasca
Pentru tine sa infloreasca.
Te Iubesc mult sa sti mereu
Esti Universul pentru mine.
Esti tot ce am pe acest pamint
Esti Sufletul si Inimoara mea din piept.ce bate pentru tine.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu