Despre mine

Fotografia mea
Va invit in lumea pura a Poeziei,..Lasa-ti gandurile sa zboare,Lasa-te purtat pe aripile visurilor Inchide Ochii citind Poezia si te vei regasi intr-o lume de Poveste...Traieste frumos,Gandeste pozitiv si fi optimist..Invinge tristetea cu zimbete,Ignora rautatea si plateste cu bunatate celor ce te dujmanesc..Bucura-te de tot ce te-nconjoara..Fi un Om bun.Cu Drag.Gabriel Razvan Stoica

joi, 25 mai 2017

Am crezut in tine
Autor.Gabriel Razvan Stoica
25 Mai.2016

Am crezut prea mult in tine
Si ti-am dat Inima mea.
Ti-am pus Sufletul in palme
Si ti-am daruit dragostea mea.

M-am visat Viata intreaga
Ca-m sa o petrec.cu tine.
Ca vom fi mereu noi doi
Ocrotiti de fericire.

Dar n-a fost sa fie asa
Visul meu sa spulberat.
Clipele de fericire
Mi le-ai luat cind ai plecat.

Am varsat lacrimi amare
Inima a plins in mine.
Sufletul meu a ramas
Plins.Trist si indurerat.

Te rog sa-mi dai inapoi
Clipele de fericire.
Iubirea din Inimioara
Zimbetul Sufletului.

Vreau sa sti ca te-am Iubit
Ca-m crezut prea mult in tine.
Ai fost Inger pentru mine
Dar tu tare mai ranit.

Drum bun iti urez in Viata
Sa Iubesti.Sa fi Iubita.
Sa-i in Suflet Fericire
Dar te rog sa uiti de mine.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu