Despre mine

Fotografia mea
Va invit in lumea pura a Poeziei,..Lasa-ti gandurile sa zboare,Lasa-te purtat pe aripile visurilor Inchide Ochii citind Poezia si te vei regasi intr-o lume de Poveste...Traieste frumos,Gandeste pozitiv si fi optimist..Invinge tristetea cu zimbete,Ignora rautatea si plateste cu bunatate celor ce te dujmanesc..Bucura-te de tot ce te-nconjoara..Fi un Om bun.Cu Drag.Gabriel Razvan Stoica

duminică, 2 aprilie 2017

Versuri
Autor.Gabriel Stoica
3 Aprilie 2016
Eşti icoana frumuseţii şi la tine încerc s-ajung,
Dar încerc şi parcă tot departe sunt;
Noaptea-i grea şi parfumată,somnul greu şi tot mai lung...
Dar te văd,tu eşti acolo,drumu-i lung şi tot mai crunt.
Si-mi doresc sa-ti fiu aproape
In brate sa te cuprind,
Tu sa fi Ingerul care
Imi zimbeste zi de zi.
Te iubesc atât de mult şi mereu tot strig în mine,
În fiinţa-mi să m-audă doar inima de foc,
Ia-mi şi suflet,ia-mi şi trup şi ţine
Universul în priviri,totu-i doar un simplu joc;
Tu acolo,eu aici,tu în lume,eu în vis.
Ar fi oare cu putinta sa apari in Viata mea
Sa-ntelegi cit mi-esti de Draga si ca vreau sa fi amea,
Sa-mpartim bune si rele,Zilele si noptile
Florile sa infloreasca cind zimbesti si le vorbesti.
Doar iubirea-i al meu dar,tot ce pot eu să ofer,
Doar cuvinte reci din basme,versuri seci far' de-nţeles,
Ăsta sunt,aşa trăiesc,pot şi doar şi încă sper...
Ca-i sa vi sa ma Iubesti.
Am visat si-am sa visez
Ca esti linga mine aici,
Ca ai sa ma stringi in brate
Si-o sa fim noi fericiti.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu