Despre mine

Fotografia mea
Va invit in lumea pura a Poeziei,..Lasa-ti gandurile sa zboare,Lasa-te purtat pe aripile visurilor Inchide Ochii citind Poezia si te vei regasi intr-o lume de Poveste...Traieste frumos,Gandeste pozitiv si fi optimist..Invinge tristetea cu zimbete,Ignora rautatea si plateste cu bunatate celor ce te dujmanesc..Bucura-te de tot ce te-nconjoara..Fi un Om bun.Cu Drag.Gabriel Razvan Stoica

duminică, 2 aprilie 2017

Iubind un vis
Autor.Gabriel Stoica
3 Aprilie 2016
Tu ai venit din altă lume,
Te-ai strecurat în visul meu,
Şi nu ştiu cine eşti anume
Dar te cunosc de când sunt eu.
Adorm mereu in fiecare noapte
La tine-n brate, iti simt mingaierea,
Mina cea fina cum se joaca-n parul meu
Si aud vocea ta cea,cristalina.
Aş vrea să nu mă mai trezesc,
Să stau mereu în preajma ta,
Să simt mirosul tău de mosc,
În sufletul tău mereu aş sta.
Cum sa fac sa te scot din vis
Sa te aduc in Viata mea,
Si tot ce simt in noptile cind vi in al meu vis
Sa traiesc linga tine-n fiecare zi.
Nu pot visa acelaşi vis
Şi sufletul mi-e trist şi gol,
Te caut prin vis înadins,
Dar nu te văd nici în oracol.
De unde mai gasit pe mine?
S-au cine te-a trimis in visul meu?
As vrea sa ai vorbesc sa te aduca
Aici la mine-n Sufletelul meu.
În gândul meu tu te-ai fixat
Şi mi-ai lăsat ruină-n suflet
Oare şi tu m-ai căutat?
Oare şi eu te las în bocet?
Un înger pur şi-o fată vie,
Asta-i povestea tristă a mea,
Ne-am căutat în vise o mie,
Soarta împreună nu ne vrea.
Dece nu pot sa fiu Iubit
Asa cum caut si-mi doresc,
Sa daruiesc Inima mea
Celei ce stie a Iubii.
Am sa vorbesc,cu Soarele
Sa te caute-n lumea toata
Si sa iti spuna tie Fata
Ca sunt aici si te astept.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu