Despre mine

Fotografia mea
Va invit in lumea pura a Poeziei,..Lasa-ti gandurile sa zboare,Lasa-te purtat pe aripile visurilor Inchide Ochii citind Poezia si te vei regasi intr-o lume de Poveste...Traieste frumos,Gandeste pozitiv si fi optimist..Invinge tristetea cu zimbete,Ignora rautatea si plateste cu bunatate celor ce te dujmanesc..Bucura-te de tot ce te-nconjoara..Fi un Om bun.Cu Drag.Gabriel Razvan Stoica

duminică, 2 aprilie 2017

Parfumul tau
Autor.Gabriel Razvan Stoica
2 Aprilie.2017

Parfumul tau miroase a Primavara
Are aroma Florilor,
El izvoreste din Sufletul tau
Senin si pur ca roua Florilor.

Tu esti o Fata cum rar se gaseste
Unica si sensibila,
O Zana Binecuvintata,Ai venit dintr-o Poveste
Pe care mie tu mi-o daruiesti.

Ai Inima curata si frumoasa
Lafel si gandurile tale,
Tot Sufletul ti-e plin de bunatate
Si ai Ochii frumosi senini.

Eu Te Iubesc pentru tot ce esti tu
Fiinta Draga a Sufletului meu,
Parfumul cel Iubesc esti tu
Te port cu mine-n tot locul.

Nu iti dau drumu din bratele mele
Te tin cu Drag si te rasfat,
Te voi Iubi si pretui Viata intreaga
Si dincolo de ea cand voi muri.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu