Despre mine

Fotografia mea
Va invit in lumea pura a Poeziei,..Lasa-ti gandurile sa zboare,Lasa-te purtat pe aripile visurilor Inchide Ochii citind Poezia si te vei regasi intr-o lume de Poveste...Traieste frumos,Gandeste pozitiv si fi optimist..Invinge tristetea cu zimbete,Ignora rautatea si plateste cu bunatate celor ce te dujmanesc..Bucura-te de tot ce te-nconjoara..Fi un Om bun.Cu Drag.Gabriel Razvan Stoica

duminică, 2 aprilie 2017

Afara adie un vint de Primavara
Autor.Gabriel Razvan Stoica
2 Aprilie.2017

Afara adie un vint de Primavara
In suflul lui are Iubirea,
Ne-o pune drept in Inimioara
Ne mingaie ca noi sa fim in lumea fericirii

Se insereaza,Soarele apune
Pasarile si Florile merg la culcare,
Iubito hai da-mi mina sa esim afara
Sa privim cat de dulce e Natura.

Sa privim Cerul cat de frumos e
Cum stelele si luna i-au locul Soarelui,
Sa te privesc in raza-i argintie
Cat de frumoasa esti tu,Dulcea mea Iubire.

Sa ne lasam purtati pe val
Adus de Iubirea ce-a Sfinta,
Sa lasam vintul sa sadeasca,cu-alui mingaiere
Iubirea pentru todeauna in Inima.

Sa te string tare-n brate Scumpa mea
Sa ascultam fosnetul frunzelor,
Sa iti sarut gurita dulce
Si sa ma pierd in Ochii tai frumosi.

Sa sti Iubito ca tu-mi esti izvorul
Vietii ce dainue in mine,
Tot ce am eu in gand,Esti Sufletelul
Ingerul meu,Te Iubesc mult,
Pe vesnicie.




Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu