Despre mine

Fotografia mea
Va invit in lumea pura a Poeziei,..Lasa-ti gandurile sa zboare,Lasa-te purtat pe aripile visurilor Inchide Ochii citind Poezia si te vei regasi intr-o lume de Poveste...Traieste frumos,Gandeste pozitiv si fi optimist..Invinge tristetea cu zimbete,Ignora rautatea si plateste cu bunatate celor ce te dujmanesc..Bucura-te de tot ce te-nconjoara..Fi un Om bun.Cu Drag.Gabriel Razvan Stoica

duminică, 2 aprilie 2017

Dreptul la timp pentru Iubire
Autor.Gabriel Razvan Stoica
2 Aprilie.2017

Tu ai un fel de paradis al tau
în care nu se spun cuvinte.
Uneori se misca dintr-un brat
si cateva frunze iti cad inainte.

Iubirea-i in Inima ta
In Ochii limpezi se citeste,
Imi ceri timp sa poti sa gandesti
Daca sunt eu Baiatul ce-l Iubesti.

Mi-esti Draga si te sorb dintr-o privire
Cu gandul si cu Sufletul te insotesc,
As vrea sa facem impreuna legamintul
Ca noi vom fi mereu Iubiti cat va trai pamintul.

Tu ai un fel altau de-a darui Iubirea
Care pe mine ma atrage ca un magnet,
Cand stau in fata ta imi bate tare Inima
Hai spunem ca imi dai Inima ta.

Si tu si eu suntem ratacitori
In cautarea fericiri,
Visam la clipele senine
Si gustul dulce al Iubirii.

Ani trec nu se-opresc in loc
Lafel si zilele din Viata noastra,
Da-mi mina nu te mai gandi
Eu vreau ca tu sa-mi fi dulcea Creasa.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu