Despre mine

Fotografia mea
Va invit in lumea pura a Poeziei,..Lasa-ti gandurile sa zboare,Lasa-te purtat pe aripile visurilor Inchide Ochii citind Poezia si te vei regasi intr-o lume de Poveste...Traieste frumos,Gandeste pozitiv si fi optimist..Invinge tristetea cu zimbete,Ignora rautatea si plateste cu bunatate celor ce te dujmanesc..Bucura-te de tot ce te-nconjoara..Fi un Om bun.Cu Drag.Gabriel Razvan Stoica

duminică, 2 aprilie 2017

Te privesc si imi esti Draga
Esti o Floare intre Flori,
Esti un Inger pe pamint
Imi placi mult si te ador.
Privesc la fotografii
Si vad cit esti de Frumoasa,
Mi-asi dori sa fi amea
A Inimii mele creasa.
Tot caut cu tine sa vorbesc
Iti spun mereu ca esti Frumoasa,
Mi-asi dori dar nu indraznesc
Sa iti spun ca Te Iubesc.
Ai un Ingerasi de Fata
Bucata rupta din tine,
Te ador si te admir
Doamne cit esti de Frumoasa.
O Ce mult eu mi-as dori
Sa poata veni o zi,
Cind si tu iti vei dori
Linga mine ca sa vi.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu