Despre mine

Fotografia mea
Va invit in lumea pura a Poeziei,..Lasa-ti gandurile sa zboare,Lasa-te purtat pe aripile visurilor Inchide Ochii citind Poezia si te vei regasi intr-o lume de Poveste...Traieste frumos,Gandeste pozitiv si fi optimist..Invinge tristetea cu zimbete,Ignora rautatea si plateste cu bunatate celor ce te dujmanesc..Bucura-te de tot ce te-nconjoara..Fi un Om bun.Cu Drag.Gabriel Razvan Stoica

sâmbătă, 30 septembrie 2017

Visatorul
Autor.Gabriel Razvan Stoica
30 Septembrie.2017

Irta-ma cand iti gresesc
Ma fura valul findca Te Iubesc.
Tu esti departe eu aici
Si uneori iti spun cuvinte mult prea dulci.

Nu ne cunoastem foarte bine
Si poate deaceia tu ma aduci pe pamint.
I-adevarat ca inca nu e vorba de Iubire
Dar sunt un visator.Cum ti-am mai spus.

Nu-mi place sa-amagesc.cu vorbe
Nici suferinta in Suflete sa pun.
Tot ce iti scriu e o dorinta
Din dragoste pura ce mi-a lipsit.

Suporta-ma caci sunt loial
Acepta-ma sa-ti fiu aproape.
Sa ne cunoastem si apoi
Sa lasam sentimentele sa creasca.

Iarta-ma te rog de te-am suparat
Cand intr-un vers am scris un Te Iubesc.
Imi placi si imi doresc cuadevarat
Sa pot sa te am linga mine.

Nu am sa-ti cer sa ma Iubesti daca nu simti
Nici nu vreau sa te supar.
Sunt doar un visator si scriu
Sentimentul curat ce pentru tine-l simt.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu