Despre mine

Fotografia mea
Va invit in lumea pura a Poeziei,..Lasa-ti gandurile sa zboare,Lasa-te purtat pe aripile visurilor Inchide Ochii citind Poezia si te vei regasi intr-o lume de Poveste...Traieste frumos,Gandeste pozitiv si fi optimist..Invinge tristetea cu zimbete,Ignora rautatea si plateste cu bunatate celor ce te dujmanesc..Bucura-te de tot ce te-nconjoara..Fi un Om bun.Cu Drag.Gabriel Razvan Stoica

joi, 28 septembrie 2017

Tu Inger bun
Autor.Gabriel Razvan Stoica
28 Septembrie.2016

Tu, cu palma ta - o Taină
Și cu ochii- Fantezii,
Te urmez în lumea toată
Și te scriu în Poezii.

Esti atit de inocenta
Inger Sfint eu te-am numit,
Ce-a mai frumoasa Zeita
Te Iubesc mult tu sa sti.

Îmi sucești privirea iarăși
Și umil în faţa ta,
Te percep copilă dulce
Prefăcută-n luce stea

N-am cuvinte sa descriu
Cit de Draga-mi esti tu mie,
Cit de mult eu Te Iubesc
Ce insemni tu pentru mine.

Esti ce-a mai frumoasa Fata
Raza Soarelui pe Cer,
Esti Inima ce imi bate
Cu putere azi in piept.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu