Despre mine

Fotografia mea
Va invit in lumea pura a Poeziei,..Lasa-ti gandurile sa zboare,Lasa-te purtat pe aripile visurilor Inchide Ochii citind Poezia si te vei regasi intr-o lume de Poveste...Traieste frumos,Gandeste pozitiv si fi optimist..Invinge tristetea cu zimbete,Ignora rautatea si plateste cu bunatate celor ce te dujmanesc..Bucura-te de tot ce te-nconjoara..Fi un Om bun.Cu Drag.Gabriel Razvan Stoica

luni, 25 septembrie 2017

Mi-ai fost Înger
Autor.Gabriel Răzvan Stoica
25 Septembrie.2016

Ai fost Îngerașul meu
Ne-am Iubit.Mi-ai fost aproape.
Zana îți spuneam mereu
Te stringeam cu Drag în brațe.

Tu erai zimbetul meu
Lumina Ochilor mei.
Eram cel mai fericit
Mă simțeam cel mai Iubit.

Dar totul sa spulberat
Ca un castel de nisip.
Iubirea noastră frumoasa
Vintul azi a risipit.

A Trecut o vreme bună
De cind noi ne-am despărțit.
Mă întreb si-acum în Suflet
Dacă te-as suna tu ai veni?.

Sa îmi spui o vorbă bună
Prieteni noi să raminem.
Sa ma ajuți de am nevoie
De Dragul a tot ce-a fost.

Tu mie nu mi-ai greșit
Nici eu nu te-am supărat.
Dece noi nu ne vorbim?
Dece suntem supărați?.

Hai sa nu mai fim Copiii
Sa fim cei mai buni amici.
Sa vorbim din cînd in cind
Lasa-ma să te mai sun.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu