Despre mine

Fotografia mea
Va invit in lumea pura a Poeziei,..Lasa-ti gandurile sa zboare,Lasa-te purtat pe aripile visurilor Inchide Ochii citind Poezia si te vei regasi intr-o lume de Poveste...Traieste frumos,Gandeste pozitiv si fi optimist..Invinge tristetea cu zimbete,Ignora rautatea si plateste cu bunatate celor ce te dujmanesc..Bucura-te de tot ce te-nconjoara..Fi un Om bun.Cu Drag.Gabriel Razvan Stoica

marți, 19 septembrie 2017

Te-am gasit intr-o floare
Autor.Gabriel Razvan Stoica
19 Septembrie.2017

Tu eşti zâmbet, eu suspine,
Călători prin vremuri tulburi,
Florile cheamă albine
Când iubiri crează fluturi.

Esti Divina mult prea frumoasa
Sufletul ti-e pur,
Inima ta-i plina de Iubire
Esti o minune,O Floare cu dulce parfum.

Visez la tine cu Ochii deschisi
As vrea sa-mi fi tu Regina,
Sa impartim Iubirea Divina
Si sa ne bucuram de fiecare zi.

Cu aripi n-oi obosi,
Te voi vizita mereu,
Din văzduh voi poposi 
Zilnic doar la pieptul tău.

De-ar fi cu putinta sa fie
Visul real implinit,
Astazi tu mi-ai fi Poezie
Iar eu Poetul ce te-a scris.


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu