Despre mine

Fotografia mea
Va invit in lumea pura a Poeziei,..Lasa-ti gandurile sa zboare,Lasa-te purtat pe aripile visurilor Inchide Ochii citind Poezia si te vei regasi intr-o lume de Poveste...Traieste frumos,Gandeste pozitiv si fi optimist..Invinge tristetea cu zimbete,Ignora rautatea si plateste cu bunatate celor ce te dujmanesc..Bucura-te de tot ce te-nconjoara..Fi un Om bun.Cu Drag.Gabriel Razvan Stoica

sâmbătă, 23 septembrie 2017

Nu pot să adorm
Autor.Gabriel Razvan Stoica
23 Septembrie.2016

Stau în pat si-ncerc sa adorm
Somnul nu vrea să mă ia.
Gindu-mi zboara pin la tine
Si-as vrea să te string la pieptul meu.

Sa-ti soptesc vorbe frumoase
Sa te tin la mine-n brate.
Sa-ti spun sincer ce gindesc
Ca mi-esti Draga.Te Iubesc.

Esti asa de minunata
Te ador frumoasa Fata.
Mi-ar plăcea să-mi fi Iubita
Dar mă tem că nu iti sunt pe plac.

Dacă ai fi linga mine
Eu te-as lua în zbor cu mine.
Sa privim lumea de sus
De pe-o stea.Sa stralucesti ca ea.

As fi cel mai fericit
Ca tu ești în dreapta mea.
Tu cea mai frumoasa Fata
Eu Ti-as spune Zana mea.

N-aș lasa nimic în cale
Sa te-atinga.Sa te supere.
Te-as tine mereu în brațe
Sa fi cea mai fericita.

Sunt timid dar azi iti spun
În versuri chiar am curaj.
Ca sunt fascinat de tine
Te Iubesc.ca un nebun.

Stiu ca nu e cu putință
S-au asa cred eu acum.
Ca tu să fi linga mine
Totuși poate da.Eu stiu?

Ori ce-ar fi eu Te Iubesc
Si-am sa-ti spun asta în versuri.
Pînă o să-mi dai un semn
Ca simți și tu tot ca mine.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu