Despre mine

Fotografia mea
Va invit in lumea pura a Poeziei,..Lasa-ti gandurile sa zboare,Lasa-te purtat pe aripile visurilor Inchide Ochii citind Poezia si te vei regasi intr-o lume de Poveste...Traieste frumos,Gandeste pozitiv si fi optimist..Invinge tristetea cu zimbete,Ignora rautatea si plateste cu bunatate celor ce te dujmanesc..Bucura-te de tot ce te-nconjoara..Fi un Om bun.Cu Drag.Gabriel Razvan Stoica

vineri, 15 septembrie 2017

Arata-mi
Autor.Gabriel Razvan Stoica
15 Septembrie.2016

Arata-mi inc-odata toamna
in care-ai aparut...
Din nou vreau sa ma tii in palme
si dulce sa ma saruti.

Arata-mi iara fericirea
Pe care tu mi-o daruiai,
Vreau sa mai simt dinou Iubirea
Din care ma hraneai.

Arata-mi cum ne luceau ochii,
ne cuprindeam mereu,...
Arata-mi cum iar te apropii
si ne zideam castel.

Da dulce e Iubirea ta
Tu ai atita bunatate-n Suflet,
Arata-mi iar ca ma Iubesti
Hai vino mai aproape.

Arata-mi zi in sinul noptii
si fura-ma spre el....
Arata-mi, nu pleca departe...
doar stii ca nu am somn.
Esti pentru mine o absoluitate
la tine-n brate vreau s-adorm mereu....

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu