Despre mine

Fotografia mea
Va invit in lumea pura a Poeziei,..Lasa-ti gandurile sa zboare,Lasa-te purtat pe aripile visurilor Inchide Ochii citind Poezia si te vei regasi intr-o lume de Poveste...Traieste frumos,Gandeste pozitiv si fi optimist..Invinge tristetea cu zimbete,Ignora rautatea si plateste cu bunatate celor ce te dujmanesc..Bucura-te de tot ce te-nconjoara..Fi un Om bun.Cu Drag.Gabriel Razvan Stoica

luni, 25 septembrie 2017

M-am indragostit de tine
Autor.Gabriel Razvan Stoica
25 Septembrie.2017

Si ti-am promis de lainceput
Ca suntem doar prieteni buni.
Dar nu stiu cum de sa-ntimplat
Ca Inima tu mi-ai furat.

Vedeam in tine o Amica
Vorbeam seara la telefon.
Nu ma gandeam acum sa fie
Iubire nu Prietenie.

Vorbind cu tine imi spuneai
Sa nu cumva sa ma indragostesc.
Iar eu cu glas puternic te-aprobam
Nu sigur nu ma indragostesc.

Dar intr-o zi in gluma am intrebat
-Ce se intimpla de ma indragostesc?,
Tu mi-ai raspuns
-Nimic dar nu vreau ca sa suferi.

-Nu stiu ce sentimente-ti port
Daca-i Iubire s-au sa fi almeu.
Dar o Prietenie iti promit
Si cred ca asta spune tot.

Dar n-am putut sa ma tin tare
De si asta vroiam.Dar nu am reusit.
Inima mea a hotarit ca-i bine
Sa fiu indragostit de tine.

Si uite asa acum suntem noi doi
Un intreg fericit si implinit.
Am stat sub nori de Iubire
Si a plouat pe noi.Si uitene impliniti.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu